Új jelszó kérése

GYIK

Tartalomjegyzék:


Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Nem, a regisztrációt követően tudod leadni a megrendelésed, ám azzal leegyszerüsíted a megrendelési folyamatot, hiszen nem kell minden alkalommal újra és újra megadnod az adataidat . Sőt, a regisztrációt követően könnyen nyomon követhed a rendeléseidet is, amelyre regisztráció nélkül sajnos nincs lehetőséged.  A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár !

Hogyan tudok regisztrálni a webáruházba?

Nincs más teendőd, mint kattints a bal felső sarokban található Regisztrálok feliratra, add meg az e-mail címed, teljes nevedet, számlázási, illetve szállítási adataidat, telefonos elérhetőségedet és az általad generált jelszót, amit a későbbiekben a felhasználói fiókodba lépéshez szeretnél használni.
A regisztrációd az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), valamint az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után tudod véglegesíteni.

Hogyan tudok belépni a felhasználói fiókomba?

Kattints a bal felső sarokban található Belépés gombra, majd írd be a regisztrációnál megadott felhasználóneved és jelszavad, és a Belépés gomb segítségével bejelentkezhetsz fiókodba.

Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

A jobb felső menüsorban, a Fiókom menüpontra kattintva.


Vásárlással és megrendélesekkel kapcsolatos kérdések

Hogyan vásárolhatok a Webáruházban?

Válaszd ki a terméket, a termék részletek oldalon tudod megadni a megfelelő színt és méretet.
Vásárláshoz használd a termékek melletti "Kosár" gombot, így a termék a kosaradba került. A Kosár oldalon található Megrendelem gombbal tudod elindítani a rendelési folyamatot, ahol kiválaszthatod a fizetési – szállítási módot, majd egy ellenőrzést követően elküldheted végleges rendelésedet. Ennek állapotáról e-mail formájában folyamatosan visszajelzéseket küldünk attól függően, hogy a rendelésed éppen milyen státuszban tart. Ezért is nagyon fontos a megfelelő , hibátlan e-mail cím megadása!

Leadhatom a megrendelésemet telefonon vagy emailben ?

A megrendelésedet kérjük , ha módod van rá, a webáruházon keresztül küld el részünkre. Ha a webshop valamilyen okból nem elérhető számodra, akkor e-mailben vagy telefonon keresztül is tudjuk fogadni megrendelésed. Módosítási igényt, illetve információ kérést elfogadunk telefonon és e-mailben is.


Szállítási idő és a szállítási díj

A leadott rendeléseket általában 6-7 munkanapon belül tudjuk teljesíteni, mivel a termékek nagy részét beszállítónk raktárkészletéről kell lekérnünk. Ha olyan terméket rendelsz, amely saját raktárkészletünkön megtalálható, akkor a szállítási idő 1-2 munkanap. Néha adódhatnak problémák a szállításokkal, 1-2 napos csúszások előfordulhatnak, mivel a szállító cégek és a beszállítóink is lehetnek túlterhelt. Hatványozottan igaz ez az ünnepi időszakokban és a nyári szabdságolások idején. Ilyen esetekben igyekszünk haladéktalanul tájékoztatni, hogy felkészülhess a várható kézbesités idejére. A szállítási költségünk szállítási módtól függően 850 Ft / 1090 Ft. Kérjük vedd figyelembe, ha utánvétellel kívánod a csomagodat átvenni, a pénkezelésnek díja van, amely +300 Ft költséget jelent. Az általad kifizetett teljes összegről számlát állítunk ki, amelyet elektronikus számlaként a megadott e-mail címedre küldünk ki. A csomagban ezen felül találsz egy Elállási Tájékoztatót és Nyilatkozat mintát is, amelyet felhasználhatsz, amennyiben szeretnéd visszaküldeni a rendelt termék(ek)et.


Fizetési módok

Webáruházunkban leadott megrendelések esetén lehetőséged van fizetni bankkártyával, illetve választhatod az utánvételes fizetési módot.

Utánvétel esetén:
A megrendelt terméket a szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor a futárnak kell megfizetned

Bankkártyás fizetés esetén:

A megrendelt termék vételárát  és az esetleges szállítási költséget elektronikus úton bankkártyával tudod kiegyenlíteni a rendelés leadásakor .

Bankkártya használata

A rendeléskor történő bankkártya használat teljesen biztonságos fizetési mód webáruházunkban.  A bankkártya adataidat az online fizető felületen keresztül adod meg, így azok semmilyen formában nem jutnak el hozzánk. A  bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést el tudod indítani, melynek eredményeként átkerülsz a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára (WIRECARD).
A fizetéshez szükséges megadnod kártyaszámot, a kártya lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot.
A tranzakciót elindítását követően a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankod zárolja a kártyádon. Az összeg számlára történő terhelése / jóváírása (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Milyen típusú kártyával tudok fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, VPay, American Express (egyes országokban), Diners Club, Discover, Maestro (Secure Code), JCB


Termék visszaküldése / Csere / Elállás a vásárlástól

Hogyan tudom törölni a megrendelésem?

Ha nem tartasz igényt rendelésedre vagy egyszerűen meggondoltad magad, jelezd részünkre törlési szándékodat e-mailben a sporthozkell@sporthozkell.hu címen, vagy telefonon a +36 70/ 313-0413 telefonszámon és töröljük a rendelésed. Ha a termék(ek) kipostázását megkezdtük, sajnos már nem tudod törölni rendelésed. Ebben az esetben kérjük olvasd el az Elállási jogra vonatkozó információkat.

Ha cserélni szeretnék egy terméket, hogyan tudom azt megtenni?

Ha bármilyen okból cserélni szeretnél egy terméket, kérjük legkésőbb az átvételt követő 14 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot a +36-70/3130413 telefonszámon vagy a sporthozkell@sporthozkell.hu e-mail címen egyeztetés céljából. A termék(ek) cseréjére kizárólag új állapotú, használatba nem vett áru esetén van lehetőséged. Ha sikerült kiválasztanod az új terméket, megnézzük neked, hogy azt a szállítónk milyen szállítási határidővel tudja küldeni. A csomagodban kipostázott és a számla mellé tűzött Elállási Nyilatkozaton találsz egy Termékcsere rovatot, ahol meg tudod adni az új termék nevét, cikkszámát, színét és méretét, majd a kitöltött nyilatkozatot a cserélni kívánt termékkel együtt kérjük postázd vissza részünkre. A visszaküldés díját sajnos nem tudjuk átvállalni. A termék visszaérkezését követően tudjuk megkezdeni az új termék kipostázását.

Mit jelent a vásárlástól való 14 napos elállás? Hogyan élhetek vele?

Online áruházunkban leadott rendelésekre, a termék átvételének napjától lehetőséged van 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól.
Amennyiben szeretnél elállni a rendelt termék(ek) megvásárlásától, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a sporthozkell@sporthozkell.hu címen, vagy telefonon a +36 70/ 313-0413 telefonszámon, hogy jelezd felénk elállási szándékodat. A termék visszaküldésének díját sajnos nem tudjuk átvállalni, igy azt a visszaküldéskor neked kell majd megfizetned. Légy szíves küld vissza nyomon követhető módon ( pl: ajánlott levél, posta csomag) a csomagot és kérjük ne feledkezz meg a csomagba beletenni a kitöltött elállási nyilatkozatot sem. A termék(ek) visszaérkezését követően visszatérítjük a vételárat. A teljes vételárat sajnos csak új, használatba nem vett termék esetén tudjuk neked visszafizetni. Tehát ha csak kipróbálod vagy felpróbálod a terméket, az nem vezet az elállási jogod elvesztéséhez. Azt tudnod kell, hogy bizonyos termékek esetében nem vagy jogosult vételárvisszafizetésre, illetve nem élhetsz elállási jogoddal. Ezen termékek a zárt csomagolású egészségvédelmi termékek, higienia termékek ( pl: fehérneműk, fürdőruhák, pizsamák) testékszerek, hang és képfelvételek, számítógépes szoftverek, gyorsan romlandó élelmiszerek.

Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

Amint a termék visszaérkezik hozzánk, leellenőrizzük annak állapotát. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, visszautaljuk a termék(ek) vételárát és az alap szállítási költséget. A feláras szállítási szolgáltatások díját ( pl utánvét kezelés, 1 munkanapos kézbesítés, szomabti kézbesítés) sajnos nem áll módunkban visszatéríteni.
(Az alap szállítási költség abban az esetben kerül visszatérítésre, amennyiben az összes rendelt termék visszaküldésre kerül.)
Az összeget az eredeti fizetési móddal megegyező módon vagy banki átutalás segítségével juttatjuk vissza részedre. Ebben az esetben kérjük add meg  nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámodat, az ehhez tartozó SWIFT/BIC kódot, valamint a számlatulajdonos nevét.


Elérhetőségeink

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

E-mail formájában a sporthozkell@sporthozkell.hu email címen, illetve telefonon a
+36 70/ 313-0413 telefonszámon hétfőtől péntekig munkanapokon  8.00 - 16.00 óráig vagyunk elérhetőek!


Webáruház készítés
arfalo.hu nyeroarak.hu olcso.hu aprohirdetesingyen.hu olcsobbat.hu shopalike.hu